петак, 18. јануар 2013.

Kako dodati muziku na youtube

Mnogi su me pitali na koji način mogu da ubace neku muziku u klip koji naprave za zoutube sa namerom da monetizuju video.
Problem je što muzika mora biti- royalty free, ili under creative commons license, ili da imate lično potvrđenu licencu od vlasnika muzike.
Naime, naišao sam na jedan sajt koji daje muziku za korišćenje u komercijane svrhe, sa jedinom obavezom ' da u opisu videa stavite linkove od izvođača, kao i licence pod kojom vam daje prave da je koristite u monetozovanim video klipovima.
Sajt je www.machinimasound.com : samim klikom na link pesme, vi je downloadujete; jedino što je potrebno, to je da nakon produciranja i editovanja vašeg klipa, u opisu videa navedete ono što sam napisao malopre.
Evo i videa koji sam uradio, kratak tutorijal o ovome što sam pričao:


Нема коментара:

Постави коментар

 

Blogger news