петак, 29. април 2011.

Alert pay - kako podici novac?

Verovatno se vecina vas koje interesuje zarada pita:"Kako uopste da podignem novac koji zaradim na netu?"


Jedan od najlaksih nacina je preko platnih procesora (PayPAl, AlertPay, WebMoney...); posto Paypal nije podrzan u Srbiji, sledeca najbolja opcija je AlertPay:

Nakon registracije na sajtu, prva stvar koju treba uraditi je nabaviti neku od internet platnih kartica (mozete samo za te svrhe uzeti DEBITNU, a ne KREDITNU ako nemate stalna primanja ili devizni racun). Pitate se kako..Stvar je prosta - opisacu vam kako sam ja resio problem;

Korak 1 - odete u Banca Intesa banku, po meni najbolju za ovu svrhu, i pitate na salteru kako da pribavite Visa electron karticu, i neki od radnika ce vas uputiti  kod nadleznog; nakon popunjavanja obrazaca i ostale birokratije, vama otvaraju DEVIZNI RACUN, i dobijete privremenu deviznu karticu, dok ne stigne Visa electron; nakon nekoliko dana, pozvace vas da preuzmete karticu.Napominjem da nista od ovoga ne kosta ni dinara.

Korak 2 - verifikovanje kartice na Alertpayu: ulogujete se na nalog, i kliknete na add credit card kao na slici:




Kad kliknete na to, pojavice vam se sledeca slika:

Popunite podatke sa kartice u ponudjena polja, i idete na next, gde treba da potvrdite karticu; kad odradite potvrdu, reci ce vam da treba da vam na karticu stigne verifikacioni kod u roku od nekoliko dana;
 kad dobijete kod, ponovo odete na nalog, kliknete na "check verification status"

, i pisace vam da treba da unesete kod koji ste dobili:


kad ga uneste mocicete da podizete preko bankomata novac sa Alertpaya, s' tim sto cete svaku transakciju placati 5$ Alert payu kao proviziju, a moguce je i da vas
 banka odrapi malo :)

Nadam se da sam vam pomogao

4 коментара:

  1. Hvala za vrlo korisne informacije! Upravo sam nameravala da otvorim negde nalog za Visa elektron karticu, ustedeo si mi vreme za mucnu pretragu foruma i sajtova banaka. Nemam ni dolara zarade, ali zelim da kupim svoj domen za blog. Nadam se da ce uskoro da "padne" i neka zarada. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Nadan se da ce ti uspeti pokusaj sa sopstvenim domenim...Ovde mozes naci korisne informacije za zaradu bez ulaganja.
    Poz

    ОдговориИзбриши
  3. Da li je sigurno da se ovako moze podici novac? Jer je nemoguce da sa debitnom karticom mogu podizati novac sa njenog racuna ako na taj racun nismo prvo prebacili novac sa Alerta. ne puni se ona po defaultu kad nam legne novac na Alert. U tom slucaju bi morali raditi witdraw preko Bank Wire na devizni racun. A withdraw sa Alerta direktno ka karticu (iako pise na Alertu da je moguce), zvala sam ih, kazu da je "temporary unavailable".. Do kad.. ne zna se. Inace sam zvala i sve moguce banke u Srbiji (i Intesu), kazu da u Srbiji uopste ne postoji Bank Wire kao opcija za transfer..

    ОдговориИзбриши
  4. nisam podizao do sada sa Alerta, naravno da ne leze po defaultu jer nisu vidoviti :) , ali ne bi postojala verifikacija debitne kartice na Alertu da ne postoji takva mogucnost...Iskreno, ja cekam da mi legne neka veca uplata da bih pokusao, trenutno imam oko 30$, jer za svaku transakciju Alert uzima fixno 5$ a banka nekih mozda 10% od transakcije, tako da cekam da mi legne malo vise novca da bih uopste pokusao, da ne bih izgubio na njihovim provizijama veliki deo... Inace, uvek mozete potrositi novac sa Alerta na online shoping ili poslove.

    ОдговориИзбриши

 

Blogger news